Âbidler Yolu'nda dikkatimi çeken bir hakikat oldu:
İnsan bazen büyük amellerin peşinde koşarken, samimiyetle yapılan küçük bir ibadetin Allah katında ne kadar kıymetli olduğunu unutabiliyor. Bu eser, kulluğun miktarla değil, ihlâsla değer kazandığını tekrar hatırlattı.
"Âbidler Yolu" bana şunu düşündürdü:
Kulluğun özü çok yapmakta değil, Allah için yapabilmektedir. İhlâs varsa az amel de bereketlenir.