·86 syf.····Okunma: 22 Haziran 2026 14:42 Bizim Türkler bunu keşfetseydi bence bundan güzel bir senaryo çıkarırlardı diye düşünüyorum. Okuma metni açısından herkesin yazdığı gibi üç ayrı hikaye gibi duruyor ilk başta ama hepsi birbiriyle bağlantılı. Sadece metinleri okurken birbirlerinden kopuk olduğu çok belli, belki çeviriden kaynaklı belki metinlerin yazım şeklinden dolayı bilemiyorum. Daha güzel bir şekilde daha güzel bir metin olabilirdi diye düşünüyorum. Çıtır çerezlik bir kitap, illa okuyun diyemem.