7.5/10*
8/10
·458 syf.··
2026 13. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 22 Haziran 2026 14:21
genel olarak sevdim ama kunt ve karaca'nın arasındaki aşk bana geçmiyor. karaca'nın duygusal boslukta oldugunu ve bu yuzden kunt'a baglandigini dusunuyorum. esved'i kunt'tan daha cok sevdim.. spoi yedigim icin kunt ve tasmas meselelerini az cok biliyorum. kitapta beni rahatsız eden iki sey; dubai sahnelerinde atlama olması ve efes'in bos muhabbetleri oldu. dubai sahnelerinde birden atlama gibi bisey oldu kitabım hatalı basım sandım, eksik sayfa oldugunu dusundum. birden karisik oldu. efes konusuna gelirsek whatsapp grubu sahneleri cogunlukla komik falan degil sena da baya gereksizdi. bazen zorla komik sahne yazilmaya calisilmis. neyse, siyam evrenini begeniyorum, evreni farklı hissettiriyor.. bu yuzden begendim.
Siyam 2 - KanbeyazBeyza Aksoy · Epsilon Yayınevi · 20232,517 okunma
·
27 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.