Bu kadar zorlama olabilirdi bir kitap! Konusu zaten tam bir klişe! Lütfen 1 haftamı geri alabilir miyim ?
"Milletvekili olan kocası Liam öldürüldükten sonra tek şüpheli olan karısı Heather cinayetle suçlanır... En başından beri kocamı ben öldürmedim desede 18 yıl hapse mahkum olur ve 10 yıl sonra şartlı tahliye ile serbest kalır... Ve şimdi ki amacı kendisinin katil olmadığını ona komplo kurulduğunu kanıtlamaya çalışmaktır... Peki ya kendi suçsuzluğunu kanıtlamaya çalışılırken kaç kişinin daha canı yanacak veya ölecek? "
Böyle özetleyince çok heyecanlı değil mi? Asla öyle değil ama kurgu bi yerde hızını aldı akacak diyorum pat duruyo baş karakter Heather sürekli kurban modunda mıy mıy.... Yani demem o ki kitap sadece şişirilmiş bir pazarlama çalışması....