·104 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Haziran 2026 18:09 Bugünkü kitabımız :
Sıla Subaşı'nın kaleminden dökülen Hatırladığım Sonbahar.....
Yazarın okuduğum ikinci kitabı.Size tavsiyem kitabı bir solukta ta okuyup bitirmeniz.Gerçi isteseniz de kitabı elinizden bırakamayacaksınız. Sade, duygusal bir o kadar da akıcı bir dil ile yazılmış bu eserin özellikle sonunu çok beğeneceksiniz.
Huzur evlerinde kalan insanların kısa kısa hayatlarını okurken kendinizde mutlaka bir şeyler göreceksiniz. Ayrıca bölüm başlarında ki güzel ve anlamlı sözler kitabı daha da değerli kılıyor.