Merhaba Sevgili Dostum;
10/10
·192 syf.··
2026 4. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 22 Haziran 2026 21:39
Beyhan hocamın Youtube videosuna yaptığı girizgah ile başlamak istedim. Kitap bana göre kendisinin de söylediği gibi ara sıra açılıp , içinde bulunduğun duruma , hissiyata ve ruh haline göre okunabilecek parça parça bölümlerden oluşuyor. Sanki hocamın bir videosunu izliyormuşum gibi adeta karşımda o bana anlatıyor gibi okudum kitabı , hatta bazen bazı bölümleri sanki ikinci defa duyuyorum da öncesinde bu kısmın videosunu mu izledim acaba diye düşündüğüm anlarda oldu. Son zamanlarda kendimi suçladığım , yetersiz hissettiğim farklı konular vardı ; Gerek aile , gerek arkadaşlık , gerek dostluklar , gerek aşk , gerek başarı.. Bu kitabı okudukça içten içe biraz daha rahatladım , eksikliklerimle (yetersizliklerimle) barıştım. Benim için adeta seans gibi oldu belki de. Keyifle okudum , ara sıra da dönüp dönüp bazı yerlerini tekrar tekrar okurum diye düşünüyorum ve tavsiye ediyorum.
Kendini Tüketmeden YaşaBeyhan Budak · Kronik Kitap · 202658 okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.