·162 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Haziran 2026 00:00 Bu seriye başlamak için tamamlanması bekledim. Herkesin çok sürükleyici olduğunu hemen devamını okumak istediklerini duyunca beklemek istedim. Ve bütün yorumlara katılıyorum. Uzun zamandır gördüğüm neredeyse bütün türlerde en kısa kitap ve buna rağmen içinde her şey vardı çok dozundaydı ve bana bir kitabın güzel olmak için uzun yazılması ya da içinde çokça betimleme olması gerekmediğini tekrardan gösterdi. Kitap kesinlikle merak uyandırıcı, bir çırpıda bitti ama bunun sayfa sayısıyla alakası yok. Ayrıca katilin kadın olması çok hoşuma gitti. Büyük oranda katil erkek olur ama burada intikam ateşiyle yanan bir kadın var ve oldukça vahşi cinayetler işliyor. Bu fikre kesinlikle bayıldım. Devamını da heyecanla ve hemen bitireceğime eminim. Çok iyiydi.