Kitabı çok beğenerek okudum. Kesinlikle hayatımızın bir döneminde okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum. Yazarın kanser hastası olan babasının hastalığının ilerleyişini, ölümünü ve yasını okurken, bu sürece sende dahil oluyorsun. Kitap akıcı ve hiç yormuyor....