Kısa süre önce Ailenin Ölümü Retro! baskısını okudum. İlk defa açtım okumaya başladım, daha yarıya gelmeden bazı sayfalar sırttan ayrıldı. Bitirdikten sonra kitabı birisi eline alsa 3-5 yıllık defalarca okunmuş bir çizgi roman sanır çünkü kitabın pek bir bütünlüğü kalmadı... JBC baskı kalitesi anlamında rezil bir hale gelmiş, böyle punto sorunlarına şaşıramıyorum.