Kitabın yarısına kadar pek eğlendiğimi söyleyemem ancak sonuna doğru gülmeye ve eğlenmeye başladım, keyifliydi ama gereksiz betimlemeler ve ÇEVİRİNİN KÖTÜLÜĞÜ yüzünden kitap aşırı boğulmuş. Bir de kitapta bulunan erkek karakterin üçlü ilişkisinin çok gereksiz kurulduğunu düşünüyorum, önemsiz ve işlenmeyen bir detaydı. O insanlardan bahsetmek için buna gerek yoktu.