8/10
·156 syf.··
Beğendi
·
2026 7. kitabı
·
18 saatte okudu
·
Okunma: 23 Haziran 2026 12:53
Sürekli geçmişini düşünen bir insan olarak bu kitap tam bana göreymiş dedim :/ Böyle bir kitapçıya benim gibi olan herkesin ihtiyaçı olduğunu düşünüyorum. Herkesin çok beğenebileceği bir tarzda olmayabilir hatta bazı okuyanlara fazla sakin ya da basit gelebilir. Ama bence her okuyucu bu hikayenin bir yerinde mutlaka kendinden bir parça bulacaktır. Çünkü kitap, büyük olaylardan çok insan olmanın içimizde bıraktığı küçük izleri anlatıyor. Sıcacık, huzurlu ve insana kendini yalnız hissettirmeyen bir kitaptı. Kitap bittiğinde içimde tatlı bir hüzün vardı <3
Sakura Mevsimi KitapçısıTakuya Asakura · Athica Yayınları · 2026112 okunma
·
21 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.