Cozy bir kasaba hikayesi derken bir cinayet oluyor ve onu çözmeye çalışıyoruz. Bana çok ne olacağına karar verememiş bir kitap gibi geldi. Çok yüzeysel hissettim, karakterler de sığ gibiydi derinlik yoktu. Kesinlikle benlik bir kitap değildi. Zor bitirdim üzülerek. İçine girmekte de zorlandım ilk sayfalarda alakasız şeyler okuyormuşum gibiydi. Kardeşinin müzik zevkini beğenmeyişinin hikayeye ne katkısı var yani?
Eğer ağır olayların derin karakterlerin olduğu içerikleri okumayı/izlemeyi sevmeyen; hafif olaylar hikayeler okuyan ama farklı bir şey okumak isteyen biriyseniz şans verebilirsiniz.