Merhaba arkadaşlar sizlere güzel bir kitap yorumuyla geldim.
.
.
Kızıltepe yazarla tanışma kitabım açıkçası yayinevinden okuduğum ilk kitap.
Kızıltepe mahallesinde yaşayan Kızıltepe ve Ayanken çevresinde oluşuyor hikayemiz.
Mahalle kurgusu ama çok karakterden oluşan bir kitap.Bu türde uzun zamandır okumadım farklı türlere de arada yer vermek iyi oluyor.
Sizde bu türde kitap okumak istiyorsanız tercih edebilirsiniz.
Aslında mahalle kültürünü ve bu kültürü anlatan kitapları seviyorum ama bu türde pek kitap okumadım bu kitabı kitap uygulamasinda görmüştüm uzun zaman sonra kitap halini okumak nasip oldu.
Kitap ciltli ve içinde ayracı ve kartpostalı da bulunuyordu bu çok hoşuma gitti.Sayfa düzeni ve dizgisi çok güzeldi.
Yasak.
Bizi tanımlayan tek kelimeydi bu.
Aynı ruhu taşıyan iki imkânsızdık biz.
Aramızdaki tek sorun yaş farkımız değildi.
O, abimin en yakın arkadaşı ve güvendiği tek adamdı.
Bu aşk, ikimizi de mahvedecekti, biliyordum.
“Daha ne kadar kaçacağız?” dedi.Sıcak nefesi
yüzüme değdiğinde bedenim bedenine doğru yaklaştı.
“Aramızda hiçbir şey olmamış gibi
hayatımıza devam mı edeceğiz?”