"Hayatta sadece bir kez kendini göreceksin ve bu hayatının en mutlu ya da en acı anı olacak." Kitabın bende bıraktığı iz belki de en çok bu cümlede saklı. Bunun dışında ne yazarsam yazayım eksik kalacak gibi. Çünkü kitaptaki tüm karakterler hepimizin içinde yaşıyor; kimisi daha baskın, kimisi daha silik...