·264 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Haziran 2026 16:05 Yakın tarihte bir salgına şahit olduğumuz için kitap beni içine tümüyle aldı. Bizim yaşadıklarımızı anlatıyordu adeta. Lakin 242 sayfa bir bütün halinde olduğu için kitaba es vermek mümkün değil. Kitabı ay ay veya hafta hafta ayırsa hem kitabın okuma seyri hem de anlaşılırlığı daha kolay olurdu. Bir de son sayfalarda olayların tekerrürü beni biraz boğdu. Ve aklımda tek bir soru var, bu kitabı neden pandemide okumadım, eminim etkisi çok daha yoğun olurdu.