·467 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Haziran 2026 16:50 Merhabalar herkese... Öncelikle kitabı çok ama çok beğendiğini söyleyebilirim. Kitabın konusu akışı çok güzeldi. Tarihi bilgiler, karakterlerin canlılığı ve kitabın temposu harikaydı. Okurken hiç sıkılmadım. Kitabın sonuna kadar süregelen bir macera hakimdi ve kitabı okurken güzel zamanlar geçirdim. Sonlarına doğru ise heyecan ve gerilim tırmandı diyebilirim. Kitap beni çok etkiledi. Kurgusu ve tarihi gerçekliklerin harmanlanması kitabın kalitesini artırmış. Tüm kitap severlere tavsiye ederim.
Kitaplarla kalın.
Keyifli okumalar.
Sevgiyle.<3