Merhabaaa Şekerparelerimmm
Kitabın konusunu zaten anlattığım için direkt incelemeye geçiyorum.
İnceleme: İlk kitabı baya zevkle okudum ikinci kitaba başladım. Ama ikinci kitabı o kadar da sevemedim. Baya klişe sahneler vardı. Her kitapta olan sahnelerden…. Ve bana bir şeyler eksik geldi. Kitapta o kadar sorun var ama yalnız Narin ve Hakan dialogları okuyoruz. Bu biraz sıktı tabi. Bence kitap gereksiz uzatılmış. Tek kitaplık bir seride ola bilirmiş. Kitabta aksion baya eksik, o kadar düz ve sıkıcı irerlemiş ki resmen okurken zorlandım. Şey gibi hani bitsede gitsek. O yüzden ikinci kitabı pek sevemedim malesef))
Evetttt, bir serinin daha sonuna geldik… diğer evrenlerde görüşürüzzzzz