·672 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Haziran 2026 19:34 Güzel başladı gibi ama çok sarmadı sonra wren’in saçma duyguları gray ile hemen öyle ilerlemesi cross dan ayrılır ayrılmaz sonra onun başka biriyle birlikte olduğunu görünce kendini kötü hissetmen wren senin öyle kendini kötü hissetmen saçmaydı hem cross’u seviyorum demen ve gray ile birlikte olman kötüydü be ama cross’un haklı olmadığı taraflarıda var ama senin duyguların da ne bileyim hiç iyi degildi kitabın sonuda tam ilerlemeler istediğimiz gibi olacaktı ki bitti umarım 3. Kitap daha iyi olur bizi tatmin eder ve çıkması uzun sürmez diye umut ediyorum