İnsanlar her zaman katilin koca olduğunu düşünür ama bazen de karısıdır.
Başları biraz olayların oturma evresi olsada kitap 150 sayfadan sonra çok iyi sarıp elden bıraktırmadı. Ve kitaptaki kendi amaçlarınca takılan piskopat gibiler. Okuyun ve okutturun bence