Bir okur olarak ve dergiye deneme yazıları, şiirler yazan biri olarak üslubunca bir eleştiri yapacağım.
"Şairden Adam olmaz" Eserinizde bazı eksiklikler ve geliştirilmesi gereken noktalar olduğunu düşünüyorum. Özellikle kelime haznenizin daha da zenginleşmesi, anlatım gücünüzü ve şiir dilinizi daha etkili hâle getirebilir.
Bazı şiirlerinizde dizeler arasında anlam bütünlüğünün tam olarak oluşmadığını, yer yer bağlaç eksiklikleri sebebiyle ifadelerin kopuk kaldığını fark ettim.
Bu durum, okuyucunun bazı bölümlerde anlamı yakalamasını zorlaştırabilir.
Bununla birlikte şiirlerinizde samimi bir duygu ve ifade etme çabası görülüyor. Daha fazla okuma, kelime çalışması ve dil işçiliğiyle bu yönünüzün daha güçlü bir hâle geleceğini düşünüyorum.
Eleştirim bir eksik arayışı değil; eserin daha olgun ve etkileyici bir noktaya ulaşması adına bir okur görüşüdür.
Daha dikkatli oluna bilir şiirler insanların kalbine hitap edile bilir şeklini alması gerekir duygular, ifadedeler şeklinde ele alınması lazım...