·424 syf.····Okunma: 23 Haziran 2026 22:32 Bu dozda yazılmış dark kitapları seviyorum.
Levi yer yer delirtse de tam tadında bir karanlıktaydı. Astrid bence pasif bir karakter de değildi, gerektiği yerde karşılık verebilmesi içimi rahatlattı.
Normalde bu tarz kitaplarda birbirlerine acı çektirmek için iki tarafta intikam alır, pişman olur ve iki sevgi cümlesiyle normale dönerler(hiç sevmem)
Bu kitap boyunca iki taraf intikam almak için birbirlerini acıtmadılar ve bu benim için en sevdiğim yanıydı. Sadece kaçıp sessizlikle intikam aldılar(efsanee)
(Levi’yi ve Astrid’i sevdim)
Dark seviyorsanız tercih edebilirsiniz.