Puan vermedi·384 syf.····Okunma: 23 Haziran 2026 22:24 Kitap gerçekten çok etkileyici. Elinize aldığınızda sayfaların nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz. Çünkü öyle bir gerçek var ki, Dünya’nın bir köşesinde, Filistin’de, Gazze’de bunu yaşayan insanların olduğunu bilmek çok çok acı.
Kitabın konusunu bilerek başlamadım okumaya. Ama anladım ki Filistinli bir çocuğun, çokta zeki olan Ahmed Hamit’in hayat hikayesi. Daha ilk sayfalarda kardeşini mayına basması sonucu kaybeder. Ve yıllar boyunca da ailecek, halkça zorluklar, kayıplar, işlenceler yaşarlar... Bir yudum ekmeğe, bir damla temiz suya, yatacak bir yatağa muhtaç bırakılır halk… Çok zor şartlarda kazandığı sınav, fakir ve yok olmaya mahkum ailesini kurtarmak için fırsat sunar ona. Çok çalışır, yıllarca uğraşır ve Nobel ödülünü de kazanır. O anda da halkının ve ailesinin her zaman yanında olacaktır Ahmed Hamit.
Kitabı ben çok sevdim. Herkesin de okumasını tavsiye ederim.
İyi okumalar.