Üfff ne kitap… Başlangıç biraz karışık, geriye dönüşler var, hikaye tam oturmadı zihnimde. Ama sonra… Asıl olması gerekenin bu olduğunu anlıyorum. Kopuk bir şekilde o hikayenin anlatılması gerekiyor. Dümdüz bir anlatım asla olmazmış, profesyonel bir yazım tarzı. Yani Rüzgar Her Şeyi Alıp Götürmeyecek… Hikayenin gerçek olması daha korkunç. Bir ömür büyük bir pişmanlık. Sadece bir anlık bir karar, hamburger yesem mi yemesem mi çelişkisinde kalan bir çocuğun aldığı karar tüm ömrünü ve hatta ölüm şeklini bile etkiledi. Farklı bir kitaptı, okunmalı.