Aşk acısını falan bilmem ama sonra yerim diye sakladığın çikolatayı kardeşlerinin yürütmesi çok acı veriyor 😔
·1 alıntı·
263 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yani o çikolata benimse kimse dokunamaz kardeşim de
ꕤNisa06︎ꕤ
Gönderi Sahibi
Bir de sakladığın yeri unutma şeyi de var abi iiiii