ꕤNisa06︎ꕤ
@Kalpsizprenses
Takip Et
Aşk acısını falan bilmem ama sonra yerim diye sakladığın çikolatayı kardeşlerinin yürütmesi çok acı veriyor 😔
34 beğeni
·
1 alıntı
·
263 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Hayalet.
Yani o çikolata benimse kimse dokunamaz kardeşim de
2
ꕤNisa06︎ꕤ
Gönderi Sahibi
Bir de sakladığın yeri unutma şeyi de var abi iiiii
1
4 yanıtı göster
Gizle
Cdt Üzeyir
:))