BAYILDIMMMM!!! Bu nası bir konu nasıl bir anlatım dilidir ya? Hayran kaldım. Yazarın zaten Yaşamak kitabını okumuştum ve orada da hem konuya hem anlatım diline bayılmıştım. O kitap benim için bi referanstı bunu alırken, yazar ismi için aldım denebilir. İyi ki de almışım. Bu anlatım tarzı Allah'ın bir lütfu olmalı. Hem konunun ilgi çekiciliği ve sıradışılığı hem de ironik diliyle kesinlikle okuyun okutturunnn