Batman: Wayne Ailesi Maceraları 1 serisine bayıldığım için bu kitaptan da beklentilerim yüksekti doğrusu fakat sadece basit, çokça sorunu bulunan, amatörce bir işten ibaret. Çizimler bir iyi bir kötü, panellemeler rezalet, hikaye sunumu darmadağın, tempo berbat, karakterler boş birer kabuktan ibaret... Anlayacağınız pekte okumaya değer bir iş değil Red Hood: Kanunsuzlar 1 . Tabii yine de merak ediyorsanız ve bir şans vermek istiyorsanız bu cilt çokta pişman etmeyecek, az da olsa keyif verecektir. Lakin Red Hood: Kanunsuzlar 2'den hiçbir şey beklememeniz en doğrusu olur. Bahsettiğim sorunların hepsi bir anda o ciltte beliriyor çünkü. Bariz bir şekilde yazarımız işinde çokta iyi olan biri değil veyahut sadece seriyi yazmak istemiyor. Baskıya değinmem gerekiyorsa da: İki cildinde baskısı gayet yeterli seviyede sayfa kalınlığı ve renk canlılığı açısından. Çeviri konusunda anlamsız ve tuhaf kalan yerler var ancak okunmayacak bir çeviri olduğu söylenemez.
Toparlayayım artık. Red Hood'un yazar konusundaki uğursuzluğu maalesef burada da devam ediyor. Seri ilk cilt ile okunabilir çerezlik bir seri iken, ikinci cilt ile tamamıyla rezil bir hal alıyor. Şahsen tavsiye etmiyorum.