Efsane kitap yorumu
Herkese merhaba sevgili okurlar.Bugün okumuş olduğum Efsane hakkında yorum yapmaya geldim.Öncelikle konusundan bahsedeyim.Maya'nın abisi F1 pilotudur.Yarışlara katılırken kendisinin de katılacağını ve vloglar çekeceğini söyler.Bu turda en başından beri hayran olduğu ve üç defa dünya şampiyonu olan Noah da vardır.İlk başlarda kendisine sürekli onun bir zampara olduğunu ve asla onunla birlikte olmaması gerektiğini söyler durur.Kalbini kıracağını en başından beri biliyordur ve daha da önemlisi Noah,abisinin rakibidir.Ondan dolayı kendisine bir buluşma ayarlacaklarını söylediğinde Maya önce kabul etmek istemez ama bu randevunun hayatlarını değiştireceklerini bilemez.Kendi yorumuma gelecek olursam Maya'yı çok sevdim.Kendi ayaklarının üzerine basmasını,kendi için çabalamasını ve abisinin gölgesinde kalmamak için elinden geleni yapmasını çok sevdim.Noah ise Maya ile bir gelecek kurmak için terapi gördü.Ama tabii ki bunun en önemli kaynağı ailesi.Babası ona şiddet uygulayan pisliğin teki annesi de işe yaracağını düşündüğü zaman arayan bir diğer pislikti.Ama Maya'nın ve ailesinin sevgisi ona yetiyor.O her zaman Maya'yı bekliyormuş.Benim puanım 10 üzerinden 9 o da daha uzun olmasını istediğim için.Son olaydan sonra ne olduğunu okuyamadık o yüzden bir puan kırdım.Serinin devam kitaplarında görüşmek üzere.İyi okumalar dilerim.