·144 syf.····Okunma: 23 Haziran 2026 21:38 Nasıl ve neresinden başlasam yoksa hiç başlamasam mı? Diğer kitapları ile mi karşılaştırsam yoksa sessiz mi kalsam? Acaba okuyunca ne hissedeceksiniz, merak ediyorum. Ufuk yolculuğu,Marias’ın gençlik döneminde yazdığı cesur bir kitap mı? Hani Balzac’a atfedilen bir söz var mealen “ Bu kitabını sakla, ünlü olunca yayımlarsın” . Tam olarak öyle mi değil mi?
Çatışma , psikolojik derinlik sanki eksik, olay örgüsü üzerine yoğunlaşılmış ama o da ağır anlatımla yorucu hale gelmiş.
Hani Marias yazmış da her bir özelliğinden birer tutam romana atmış gibi.
Neyse öyle işte…