Geçmiş ve şimdi olarak ilerleyen güzel bir kitap okudum. Yazar, her zaman acı dolu, güzel hikaye yazmayı başarıyor bence ve akıcı dilini her zaman seviyorum ben. Tıpkı kendisi gibi samimi kalemi var. Törelerin, Ağa’ların, insanlara nasıl zorunlu bir hayat yaşattığının örneği bence bu kitap. Yazarın sonundaki notu da tüylerimi diken diken etti. Kısacası gözlerim dolarak bitirdim ve kesinlikle tavsiye ediyorum.