·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Haziran 2026 02:42 Depresyonla mücadele eden bir yazarın kaleminden dökülen bu eser; yaşam mücadelelerini, depresyonu yenme yollarını ve depresyonla yaşamayı anlatıyor. Yazar, kendi başından geçen olayları bölümler arasına paylaştırarak okuyucuda merak uyandırıyor. Üslubunun samimi, sıcakkanlı ve mizahi bir tonlamaya sahip olması, kitabı okuyan zor durumdaki insanları rahatlatıyor ve onlara güven veriyor. Aslında gerçekten güzel bir kitap.
Ama bir konuyu da gözden kaçırmamak gerek: Yazar hayatı hep gezmek, içmek vesaire gibi zevki şeylerle bağdaştırıyor; oysa ben, her insanın hayatta bir amacı olması gerektiğine inanıyorum.