Son kitabını okusan yeterli demiştim… Levi Astrid’e bir ara ‘benim şeytan olduğumu düşünüyorsan Aiden’ı tahmin bile edemezsin’ gibi bir şey demişti çok haklıydı😂 Maalesef ki yazarımız Aiden’a aşık yapacak bir şey yok😂 Elsa’nın içten içe Aiden’ın bu hareketlerinden zevk alması ve hatta öyle davranmadığında kötü hissetmesi vs olduğu için bir noktada iki ruh hastası birbirini bulmuşsunuz ve lütfen ayrılmayın diyorsun o yüzden davranışları beni çok rahatsız etmedi çünkü Elsa bundan inanılmaz derecede etkileniyordu ve hatta böyle davranması için kışkırttığı zamanlarda oluyordu Xan’la sevgili rolü yapmak gibi… Kızım… sen deli misin Aiden’ın onu öldürmediğine dua et gerçekten 😂😂😂 şimdi onu boşver ve seriye devam ettt😍✨