Deli herif
4/10
·384 syf.··
2026 92. kitabı
·
11 saatte okudu
·
Okunma: 24 Haziran 2026 09:42
Yani nereden başlasam… Edanur okuma demesine rağmen inat edip okudum. Aiden karakterini o kadar soğuk ve duygusuz yazmış ki 312. sayfaya kadar karakterle bağ kurmak bir yana dursun yaptıklarına sinir olmaktan kitaba odaklamıyorsun Dark kitap bu, normal diyemiyorum çünkü sonunda birbirlerini sevecekler ve kıyamayacaklar klişesine bağlanacaksa biraz da olsa karakteri sevdirecek argüman şart. Manipülasyon birini taciz edip onun fiziksel sınırlarını ihlal etmek değil. Aiden bunu yapıp yapıp ufak bir iyi niyette Elsa ona gardını indiriyorsa bu benim gözümde stockholm sendromunun bir çeşididir. İlişkileri ilerlediği zaman da bile bunu yapmaya devam ediyor. Bir de bu çifte üç kitap yazmış diye duydum. Levi > Aiden
Sapkın KralRina Kent · Ren Kitap · 20241,291 okunma
·
36 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Son kitabını okusan yeterli demiştim… Levi Astrid’e bir ara ‘benim şeytan olduğumu düşünüyorsan Aiden’ı tahmin bile edemezsin’ gibi bir şey demişti çok haklıydı😂 Maalesef ki yazarımız Aiden’a aşık yapacak bir şey yok😂 Elsa’nın içten içe Aiden’ın bu hareketlerinden zevk alması ve hatta öyle davranmadığında kötü hissetmesi vs olduğu için bir noktada iki ruh hastası birbirini bulmuşsunuz ve lütfen ayrılmayın diyorsun o yüzden davranışları beni çok rahatsız etmedi çünkü Elsa bundan inanılmaz derecede etkileniyordu ve hatta böyle davranması için kışkırttığı zamanlarda oluyordu Xan’la sevgili rolü yapmak gibi… Kızım… sen deli misin Aiden’ın onu öldürmediğine dua et gerçekten 😂😂😂 şimdi onu boşver ve seriye devam ettt😍✨
Ayşe
Gönderi Sahibi
Tabi canım. Lütfen ayrılmasınlar sjjsjsj bu iki delinin başkalarıyla olması düşüncesinden nefret ediyorum. Tencere kapak