Kitap çok güzel bir şekilde başladı ve ilerledi fakat ben son bölümleri çok sevemedim.Ters köşelerin çoğu benim için sürpriz olmadı(bu tamamen benimle ilgili bir durum kitapla değil,bu tür kitapları çok okuduğum için çözebiliyorum) ve bazı şeyler bana mantıksız geldi. Bunların yanı sıra kitapta gerilim ve gizem havası gayet güzeldi. Kitap kendini okuttu hızlı ilerliyor bölümler kısa olduğu için sıkılmadan okunuyor.