Kitabı bitireli 2-3 hafta olmuştur ve gerçekten çok hoş bir havası vardı,ana karakterlerimizin geçmişi dışında
İyi hoş ama aman aman bayıldığım bir kitap değildi büyük ihtimal daha çok hareketli,aksiyonlu kitaplar sevmemden kaynakliyor.
Eğer siz böyle kitaplar seviyorsanız seviceğiniz bir kitap olduğuna eminim.
Puanım 6,5-7 diyebilirim