Puan vermedi·752 syf.····Okunma: 24 Haziran 2026 02:58 Charlotte Brontë nin diğer birkaç kitabını okumuş biri olarak bu kitabı okurken biraz yorulduğumu itiraf etmeliyim.Aşırı metafor içeren bir yazı olduğunu düşünüyorum.His olarak ha bişey oldu ha olacak şeklinde ilerledim.Açıkçası Shirley değilde baş karakterin Caroline oluduğu düşündüğüm sayfalar bile oldu.Güzel bir arkadaşlık, uzun süre çekilen sıkıntıların arkasından gelen mutluluk, biraz yanlış anlaşılmalar, sırlarla dolu olan hoş bir aşk hikayesi. Keyifli okumalar:)