Puan vermedi·206 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Haziran 2026 10:44 Yani bir kitap bence böyle kişisel gelişim olmalı. Çok güzeldi, gerçekten çok güzel şeyler öğrendim. Ben genelde mantıkçı bir insandım. Galiba bu kitap sayesinde bir takım değişikliklere müsaade edeceğim. Keyifle aktı gitti ya. Arada saçma bulduğum yerler oldu ama yine de bana çok güzel bilgiler kattı