...insanları görünüşüyle değerlendirme.
Alıntı
··1 alıntı·
4 +1'leme
·
4.558 Gösterim
15 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Asthley
Gönderi Sahibi
İnsanları görünüşüyle değerlendirmek, bir kitabın sadece kapağına bakıp içindeki hikâyeyi bildiğini sanmaya benzer. Asıl değer; karakterde, davranışlarda ve kalpte saklıdır. ✨
Benimde aklıma kitabı kapağına göre yargılama sözü geldi tam onu yazacaktım hocam siz yazmışsınız 😂
Asthley
Gönderi Sahibi
Ümmügülsüm TANCAN Sağlık olsun. 😅
Görünüş ilk izlenim verebilir ama insanı tanımak için yeterli değildir. önemli olan insanın karakteri, kişiliği ve davranışlarıdır.
Asthley
Gönderi Sahibi
Kesinlikle öyle.
Hayatın her anında kulaklara küpe olması gereken, çok zamansız bir kural. Keyifli okumalar! 🌿
Asthley
Gönderi Sahibi
Çok güzel ifade ettiniz, kesinlikle. Teşekkür ederim hocam. 🙂
Günümüz çağına taban tabana zıt düşen bir cümle..İnsanlar sadece dış görünüşe mıhlanmış gibi yaşıyor/hareket ediyor. Sevgiler bile sadece dış görünüşe göre şekilleniyor.Sonucunda da tanıyamamışım cümleleri havada uçuşuyor,mahkemeler boşanma davalarıyla doluyor. Maalesef ki insanlar içe bakmıyor ya da bakmayı denemiyorlar. Öncelik dış görünüş olunca da sorunların ardı arması kesilmiyor.🤷‍♀️
Asthley
Gönderi Sahibi
Kesinlikle öyle.
Ahh ama bazen doğru çıkıyor yanılmıyoruz
Asthley
Gönderi Sahibi
Kişiden kişiye göre değişir elbet.
Reklam
Zahire(dış görünüşe)bakıp insanın içini karalıyamayız öyle bir lüksümüz yok
Asthley
Gönderi Sahibi
Kesinlikle. 🙂
İnsanları görüşleriyle değil, karakterleriyle değerlendirmek gerekir.
Asthley
Gönderi Sahibi
Her zaman olması gereken bu.