İnsanları görünüşüyle değerlendirmek, bir kitabın sadece kapağına bakıp içindeki hikâyeyi bildiğini sanmaya benzer. Asıl değer; karakterde, davranışlarda ve kalpte saklıdır. ✨
Günümüz çağına taban tabana zıt düşen bir cümle..İnsanlar sadece dış görünüşe mıhlanmış gibi yaşıyor/hareket ediyor.
Sevgiler bile sadece dış görünüşe göre şekilleniyor.Sonucunda da tanıyamamışım cümleleri havada uçuşuyor,mahkemeler boşanma davalarıyla doluyor.
Maalesef ki insanlar içe bakmıyor ya da bakmayı denemiyorlar.
Öncelik dış görünüş olunca da sorunların ardı arması kesilmiyor.🤷♀️