Puan vermedi·352 syf.····Okunma: 24 Haziran 2026 00:00 Kitap çok akıcı ve gerilim doluydu fakat Millie'nin sırf arkadaşını savunmak için yaptığı hatanın üstüne meslek olarak kalması (içinde cidden canilik var mı orayı kestiremiyorum belki de haz alıyor) biraz tuhafıma gitti. Ama kadın dayanışmasını takdir ettim. Nina Millie yi kaderiyle başbaşa bırakıp yardım etmeseydi baya bir sinirlenecektim. Diğer 3 kitabı da (düğün kitabı dahil) aldım. Bakalım devamı nasıl olacak.