·232 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Haziran 2026 16:29 Güçsüz değilsin, sadece insansın.
Her şeyle savaşamazsın.
Her konuda en iyisini yapamazsın.
Her zaman mantıklı davranamazsın.
Bazen akışına bırakmak gerekir.
Bazen savaşmak ve kazanmak yerine, yenilgiyi kabul etmek gerekir.
Çünkü dünya, yapmak istediklerimizden, kontrol edebileceklerimizden ve gücümüzün yetebileceğinden daha fazlasını içerir.
Kabullenerek nasıl güçleneceğini görebileceğin bir yolculuğa var mısın?