Her zaman ki gibi bilgi dolu bir okuma oldu. Osmanlı Devleti'nin iç yapısı, işleyişi devlet kurumları ve halk arasındaki bozulmaları ve isyanları anlatıyor. İçeriği çok yoğun o yüzden okurken biraz yavaş okudum ama kesinlikle çok sevdim, herkese öneririm.