Çok uzun bir süredir Jack Landon okumamıştım, öncelikle Jack Landon okumayı çok özlemişim. Bu kitabın da tadı damağımda kaldı, keşke daha uzun olsaydı gerçekten bayıla bayıla okurdum. İncecik ama çok akıcı ve insani mest eden bir kitap. Çok ama çok sevdim ve herkese öneririm.