9/10
·368 syf.··
2026 5. kitabı
Nermin Yıldırımın ilk kez kitabını okudum ve gerçekten çok beğendim. Karakterler çok güzel yazılmış ve konu beni içine çekti. Samimi, sade ve mizahi bir dille yazılmış. Gerçekten MİM olsaydı neyi unutmak isterdim ve unutma dersleri alırdım diye düşünmeden edemedim.
Unutma DersleriNermin Yıldırım · Everest Yayınları · 20255,5bin okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.