Allah'ım içimde çok şey öldü diye mi bu kadar güzel helva kavuruyorum?
·1 alıntı·
2.184 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
melike
Gönderi Sahibi
Kamuoyunun beğeni ve onayından geçen bir helva. Kendimi övmüyorum, helva kolay kavrulmuyor. Bununla övünemezsin, bunu saklarsın. Bu yaz gününde kimsenin yapmak isteyeceği bir şey değil.
youtube.com/shorts/WIEZGceN... gavır gavır yapmışsın eline sağlık :)
melike
Gönderi Sahibi
Başkent ben bunu hak edecek hiçbir şey yapmadım 😂😂😂
Kalbi kırık kızların helvası her zaman güzel olurmuş
melike
Gönderi Sahibi
Benim bu konuda masterım var...
melike helvacı mı açsak
melike
Gönderi Sahibi
Üzüm şimdi açsak köşeyi döneriz...
Ben alabilir miyim bir tabak, bir test edelim bakalım 🫴 🤭 Kırmızı Poo nereye gitti, çok tatlıydı o :)
melike
Gönderi Sahibi
Hemen hemen 🙈🙈 Kırmızı Poo güzelliğinize bakıp benim burada yerim yok dedi ve gitti 🤭🥰🤍✨