melike
@tipikbirsarkli
Takip Et
Allah'ım içimde çok şey öldü diye mi bu kadar güzel helva kavuruyorum?
35 beğeni
·
1 alıntı
·
2.184 Gösterim
4 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
melike
Gönderi Sahibi
Kamuoyunun beğeni ve onayından geçen bir helva. Kendimi övmüyorum, helva kolay kavrulmuyor. Bununla övünemezsin, bunu saklarsın. Bu yaz gününde kimsenin yapmak isteyeceği bir şey değil.
7
Başkent
youtube.com/shorts/WIEZGceN...
gavır gavır yapmışsın eline sağlık :)
2
Önceki 4 yanıtı göster
melike
Gönderi Sahibi
Başkent
ben bunu hak edecek hiçbir şey yapmadım 😂😂😂
1
1 yanıtı göster
Gizle
Üzüm
Kalbi kırık kızların helvası her zaman güzel olurmuş
2
melike
Gönderi Sahibi
Benim bu konuda masterım var...
1
Üzüm
melike
helvacı mı açsak
1
melike
Gönderi Sahibi
Üzüm
şimdi açsak köşeyi döneriz...
Gizle
Züleyha
Ben alabilir miyim bir tabak, bir test edelim bakalım 🫴 🤭 Kırmızı Poo nereye gitti, çok tatlıydı o :)
3
melike
Gönderi Sahibi
Hemen hemen 🙈🙈 Kırmızı Poo güzelliğinize bakıp benim burada yerim yok dedi ve gitti 🤭🥰🤍✨
1
3 yanıtı göster
Gizle