·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Haziran 2026 21:26 Evet itiraf ediyorum, ben uslanmaz bir kasaba romantizmine ve kasaba konulu kitaplara bağımlıyım :)
Kitabın kendisine gelirsek bu ay okuduğum Bitiş Çizgisine çok benziyor ama daha eğlenceli ve daha romantikti. İçinden çıkan ayracı da ayrı beğendim. Minnoş bir hikaye.