Puan vermedi·109 syf.··
2026 16. kitabı
benim için sadece fantastik bir kitap değil, içinde gizem ve merak duygusu olan güzel bir hikayeydi. Okurken bazı yerlerde kendimi gerçekten o dünyanın içinde gibi hissettim. Özellikle gecenin verdiği o bilinmezlik havası kitabı daha farklı yapıyor. Ancak azı yerlerde olaylar biraz hızlı ilerliyor gibi geldi ama yine de kitap kendini okutuyor. Çünkü içinde hem merak var hem de seni devamını öğrenmeye iten bir tarafı var.
Gecenin KaranlığındaTony DiTerlizzi · Doğan ve Egmont Yayıncılık · 2011213 okunma
·
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.