·208 syf.····Okunma: 24 Haziran 2026 22:59 Çünkü babası ölenler anlar. Diğerleri okurken üzülür, hüzünlenir, kaygılanır. Belki acı çeker. Ama yazarı anlayamaz. Hatta babası dışinda en sevdiği de ölse yine anlayamaz Bir iki saatte okur, geçer. Çünkü baba bi başkadır.Babası ölenler okursa sadece okumaz, YAŞAR...