Kitap bence çok güzeldi. Kabul etmek gerekirse birkaç öğrencinin bir kraliçeyi kurtarmak için bir evrene girip matematik problemlerini çözmesi ilgi çekici bir konu ama yazarın konuyu daha iyi işleyebileceği düşünüyorum. Biraz basit kalmış gibi hissettim. Fakat kesinlikle okuduğum en iyi kitaplardan biriydi. Okunur.