·88 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Haziran 2026 01:11 Savaşın, zulmün ve acının gölgesinde bir hayat hikayesi. Aslında bu bir milletin özeti. Sade ve güzel bir dille yazılmış. Acılar dramatize edilmemiş neyse o anlatılmış.
Kitapta aşırı derece dinler arası diyalog konusu işlenmiş. Bu biraz can sıkıcı. Birde meşru müdafa hakkını savunan Hamas hareketine aşırlık yaftası yapıştırılmış.
Kitap filistin mücadelesini anlatıyor. İslami bakış açısından değil de biraz daha farklı ele almış filistin meselesini. Ama okunur öneriyorum. Keyifli Okumalar :-)