İlk bölümden itibaren merak ediyorsunuz tempo da hiç düşmüyor. Böyle olunca diyorsunuz ki wowwww harika bir kitap. Ama sonu... Hakkını vereyim tahmin edilemez bitti ama ondan o çikti burdan çıktı. Bir şeyler oldu. Şaşırtcam diye üstüme plot twist yağdırıldı ve kaçıldı öyle hissediyorum. Hepsini anlamaya çalışırken şaşırmayı unutuyorsunuz öyle söyleyeyim