Puan vermedi·320 syf.····Okunma: 25 Haziran 2026 02:37 Okumak için sabırsızlandığım ama daha yeni okumaya fırsat bulduğum bu kitaba tek kelimeyle BAYILDIM. Benim gözüme batan sadece çok fazla kelime tekrarı olmasıydı ama kitap çok sardığı ve akıp gittiği için fark etmedim. Kısa bir sürede çok az bahsedilen karakterlerin bile bir çoğuna bağlandım. Kurgu çok güzeldi anlamakta zorluk çekmedim hiç, puntosunun da büyük olması eklenince kesinlikle Reading Slump'tan çıkmak için okunabilecek bir kurguydu. Bazı yerlerde kendimi hikayeye o kadar çok kaptırdım ki heyecandan ayağa kalkıp okumaya başladım sdjdsjfldjflsdjflkfjlskdj. Yazarın yaptığı bir şey dikkatimi çekti karakterin o an yaptığı bir şeyi "Yaptım" diye anında söylemiyor da daha sonradan zamanı geldiğinde "Bunu böyle yapmıştım." diyor. Bu da nedense yazımda hoşuma giden bir şey oldu. Kapağı da bence güzel ama kitapçıda görsem üstüne atlayacağım bir kapak değil.