Hikayesini karakterlerini konunun ilerleyişindeki zor durumları bile düzgün iletişimle çözüldüğü için gerçekten okumaktan çok keyif aldığım bir kitap olmasına rağmen çevirisi o kadar kötüydü ki acaba burada ingilizce ne yazılmıştı da onu nasıl çevirmiş diye düşünmekten kitaptan sık sık koptum. Yapabiliyorsanız kendi dilinde okuyun yada güzel hikayeyi okumak için dişinizi sıkın benim gibi.